Ruszyła platforma szkoleniowa dla branży turystycznej – TravelTube.pl

TravelTube.pl to platforma, oferująca wachlarz szkoleń z zakresu e-marketingu, reklamy, promocji i public relations (PR), skierowanych do pracowników firm turystycznych (m. in. hoteli, biur podróży, agencji turystycznych) i osób odpowiedzialnych za promocję miast, regionów i gmin.

TravelTube.pl oferuje specjalistyczne szkolenia z aktywności promocyjnych i reklamowych: od planowania działań promocyjnych i reklamowych, poprzez ich efektywną realizację, aż po specjalistyczne szkolenia m.in. z zakresu organizacji spotkań, konferencji prasowych – prezentacji oferty turystycznej grupom dziennikarzy i partnerów biznesowych. Program szkoleniowy został tak skonstruowany, aby prócz niezbędnej wiedzy teoretycznej zaprezentować najlepsze wzorce – przykłady efektywnych działań promocyjnych, realizowanych na polskim i zagranicznym rynku turystycznym.

Programy szkoleniowe podzielone są na bloki, pozwalają na wybór odpowiedniego szkolenia, realizowanego w kilku dostępnych modelach: spotkań grupowych, spotkań indywidualnych oraz webinarów grupowych i indywidualnych. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem platformy e-learningowej.

Szkolenia realizowane są przez specjalistów od lat związanych z rynkiem usług turystycznych, promocją w Internecie i działaniami public relations. Trzon osobowy platformy TravelTube.pl tworzą: dr Rafał Marek – ekspert z zakresu zarządzania i e-marketingu, specjalizujący się w  obszarze promocji online turystyki i hotelarstwa; Magdalena Swoboda – Młynarczyk – właścicielka agencji public relations Swoboda PR, specjalistka od public relations i Piotr Trybalski – właściciel agencji TravelBrain.pl, specjalista od public relations i e-marketingu w firmach turystycznych.

TravelTube.pl powstało w efekcie zapotrzebowania rynku usług turystycznych na efektywne szkolenia, oparte na aktualnych trendach w promocji turystyki. – Jak uważa dr Rafał Marek: Nie wszystkie firmy turystyczne, zwłaszcza te niewielkie, dwu – trzy osobowe, stać na współpracę z agencjami i zlecanie działań promocyjnych własnej oferty. Dzięki naszym szkoleniom pracownicy takich firm mogę zdobyć niezbędną, aktualną wiedzę i samodzielnie realizować działania promocyjne. Piotr Trybalski dodaje – W naszych szkoleniach stawiamy przede wszystkim na aspekt praktyczny realizowanych programów. Zdobytą wiedzę można wykorzystać w zasadzie zaraz po wyjściu z sali szkoleniowej.

Prócz działań szkoleniowych, jesienią 2012 roku planowana jest organizacja regionalnej konferencji e-marketingowej, skierowanej do lokalnych i regionalnych firm turystycznych.

Więcej informacji, sylwetki trenerów i zakres działań szkoleniowych na stronie: http://TravelTube.pl

Kontakt i dodatkowe informacje:

Piotr Trybalski
Agencja TravelBrain.pl
tel. +48 791 851 871
email: piotr@travelbrain.pl

Written by

No Comments Yet.

Leave a Reply