Ostatnie realizacje dla naszych klientów

2. Pannonica Folk Festival

|sierpień 2014
Kolejny raz jesteśmy odpowiedzialni za promocję i PR nowego festiwalu muzycznego, podążającego szlakiem muzyki świata z Pannoni.  Tegoroczna 2. Pannonica Folk Festival odbędzie się w dniach 28-30 sierpnia w Barcicach nad Popradem k/Starego Sącza

Oczy Etiopii

|maj 2014
Stworzyliśmy stronę internetową i informujemy o akcji „Oczy Etiopii” – Polacy niewidomym Etiopczykom. W ten sposób wspieramy charytatywne działania grupy Polaków,  którzy pomagają Etiopczykom odzyskać wzrok. Strona: www.OczyEtiopii.org, Facebook: https://www.facebook.com/OczyEtiopii

LeBoat w Polsce!

|styczeń 2014
Od stycznia tego roku zajmujemy się PR marki LeBoat, która własnie otwiera swoją flotę barek w Polsce Więcej tutaj.

Festiwal Filmów Świata Trzy Żywioły we Wrocławiu

|listopad 2013
Ostatnia w tym roku edycja Żywiołowych Festiwali. Tym razem filmowo, we Wrocławiu. Więcej tutaj.

Trzy Żywioły w Bolkowie

|wrzesień 2013
Kolejna już w tym roku edycja Festiwalu Podróżników Trzy Żywioły rusza na zamku w Bolkowie. Organizujemy i dbamy o promocję imprezy oraz prowadzimy sprzedaż biletów w oparciu o własny system sprzedaży online.Więcej tutaj.

Pannonica Folk Festival

Jesteśmy odpowiedzialni za promocję i PR nowego festiwalu muzycznego, podążającego szlakiem muzyki świata z Pannoni. Impreza odbywa się… w szczerym polu pod Starym Sączem. Więcej tutaj.

Wydajemy książkę „Pojechane Podróże 2”

|marzec 2013
To kontynuacja serii „Pojechane Podróże”, prezentująca 10 reportaży najlepszych, polskich reportażystów – podróżników i odkrywców. Więcej o książce.

Organizujemy 4. Festiwal Filmów Świata Trzy Żywioły i jubileuszowy, 10. Festiwal Podróżników Trzy Żywioły

|luty 2013
Już 18 marca rusza kolejna edycja Żywiołów. Nasza agencja jest współorganizatorem i odpowiada za pełną promocję wydarzenia, produkcję wszystkich materiałów promocyjnych, media relations, pozyskanie sponsorów i przygotowanie programu imprezy. Więcej o Festiwalu.

Promujemy nowy magazyn podróżników TamTam

|styczeń 2013
Nowy, nowoczesny i w pełni multimedialny magazyn TamTam – magazyn jakiego jeszcze nie było. Więcej o Magazynie.

Promujemy „Istoty Chaosu”

|październik 2012
Po raz kolejny jesteśmy odpowiedzialni za promocję książki sagi „Kroniki Obdarzonych” – „Istoty Chaosu” .

Organizujemy 3. Festiwal Filmów Świata Trzy Żywioły we Wrocławiu

|wrzesień 2012
Już 23 listopada rusza kolejna edycja filmowych Żywiołów. Nasza agencja jest współorganizatorem i odpowiada za pełną promocję wydarzenia, produkcję wszystkich materiałów promocyjnych, media relations, pozyskanie sponsorów i przygotowanie programu imprezy. Więcej o Festiwalu.

Konkurs na Facebooku dla Tyrolu

Na oficjalnym profilu austriackiego Tyrolu zorganizowaliśmy konkurs, w których do wygrania były mapy turystyczne Tyrolu. W ramach autorskiej aplikacji użytkownicy mieli za zadanie wymyślić najlepsze hasło dla jesiennych wypadów do tego regionu. .

Organizujemy 9. Festiwal Podróżników Trzy Żywioły w Bolkowie

|lipiec 2012
Już 7 września rusza kolejna edycja Żywiołów. Nasza agencja jest współorganizatorem i odpowiada za pełną promocję wydarzenia, produkcję wszystkich materiałów promocyjnych, media relations, pozyskanie sponsorów i przygotowanie programu imprezy. Więcej o Festiwalu.

Promujemy Medioramę, jedyne w swoim rodzaju wydawnictwo.

Jak powinny wyglądać współczesne książki podróżnicze? Powinny był pełne zdjęć, filmów, animacji, aktywnych map i dźwięków. Ale książki? Dokładnie tak – a precyzyjniej: multibooki. Mediorama.pl właśnie takie książki planuje wydawać. A precyzyjniej: właśnie wydała pierwszą publikację zobacz.

Rusza TravelTube.pl – platforma szkoleniowa dla branży turystycznej

|czerwiec 2012
TravelTube.pl to zespół specjalistów oferujących szkolenia w zakresie marketingu i emarketingu w internecie, promocji, PR dla firm związanych z rynkiem usług turystycznych: hoteli, restauracji, jednostek samorządu terytorialnego, miast, regionów, biur podróży i innych.. Więcej informacji tutaj.

Organizujemy „Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata”

|kwiecień 2012
Organizujemy nowy festiwal – tym razem na kulturalnej, filmowej mapie Warszawy. „Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata” to trzy dni najlepszych, nagradzanych na światowych festiwalach filmów o podróżach, cywilizacji i innych kulturach.

Wypieczony – dusza towarzystwa

|luty 2012
Co zrobić aby miło spędzić wolny czas? Opcji jest bardzo dużo: są kina, rowery, parki do spacerów, imprezy w klubach… Ale nie ma to jak dobre towarzystwo. Od lutego 2012 roku dbamy o dobre towarzystwo na Facebooku dla Wypieczonego, który uwielbia Paluszki Lubella. Link do fanpage tutaj.

Tyrol na Facebooku

|styczeń 2012
Od stycznia 2012 roku dbamy o wizerunek austriackiego regionu i dobre samopoczucie jego fanów na platformie Facebook. Do naszych zadań należy codzienna animacja aktywności jaki i przygotowanie oraz produkcja aplikacji. Tyrol to najpopularniejszy pośród wszystkich regionów Austrii cel turystycznych wizyt Polaków. Szczególnie ulubiony zimą także latem zaprasza do odwiedzin. Link do fanpage tutaj.

Karpacka Mapa Przygody

|listopad 2011
Wygraliśmy konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu „Karpacka Mapa Przygody” – wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza. I znów – po realizacji zakończonej wielkim sukcesem (105 publikacji w mediach w ciągu 5 miesięcy!) projektu „Stary Sącz i Lewocza – karpackie miasteczka z klimatem” – wracamy na polsko słowackie pogranicze.

Dbamy o PR Asian Divers

Od listopada tego roku dbamy o PR i działania na Facebooku Asian Divers – polskiego centrum nurkowego na Phuket w Tajlandii.

Organizujemy „Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata”

|listopad 2011
Organizujemy nowy festiwal na kulturalnej, filmowej mapie Wrocławia. „Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata” to trzy dni najlepszych, nagradzanych na światowych festiwalach filmów o podróżach, cywilizacji i innych kulturach. Zapraszamy.

TravelBrain.pl z Lubellą na Facebooku

|październik 2011
Podróże i kuchnia się lubią! Do wspólnych, kulinarnych wyjazdów – i to nie tylko w dosłownym znaczeniu tego słowa – zachęcamy facebookowych fanów jednej z najstarszych, kulinarnych marek w Polsce – fanów Lubelli. Link do fanpage tutaj.

Festiwal TERRA pod naszymi skrzydłami

|wrzesień 2011
Od września zajmujemy się promocją jednej z najstarszych i najbardziej interesujących imprez podróżniczych w Polsce: Terra Festiwal Slajdów Podróżniczych.

Serwis internetowy Super – Pharm

|Lipiec 2011
Dla sieci Super – Pharm – apteki, drogerii i perfumerii  stworzyliśmy projekt i wykonaliśmy identyfikację graficzną nowego serwisu internetowego. Nowa odsłona serwisu pojawi się w internecie już w najbliższych tygodniach.

TravelBrain.pl dla marki BERGSON

|czerwiec 2011
Od czerwca 2011 dbamy o facebookowych fanów jednej z czołowych marek outdoorowych w Polsce. Bergson – Inspired by Challenge!

Turyści wybiorą miejsce z klimatem

Które miejsce ma najlepszy klimat? Gdzie miło spędza się czas? Jakie są najciekawsze atrakcje Starego Sącza i słowackiej Lewoczy – wpisanej na listę światowego dziedzictwa USNESCO? O tym zadecydują polscy i słowaccy turyści, którzy odwiedzą w czasie lata te dwa klimatyczne miasteczka. Uruchomiliśmy wakacyjny konkurs dla turystów w ramach projektu „Stary Sącz i Lewocza – karpackie miasteczka z klimatem”.

TravelBrain.pl promuje Kubusia!

|maj 2011
Agencja TravelBrain.pl od czerwca 2011 roku dba o nastrój kultowego napoju Kubuś (Maspex Wadowice). W ramach współpracy dbamy o animację aktywności na fanpage Kubusia na platformie Facebook.com. Nasze pierwsze wyzwanie – urodziny Kubusia – zakończyło się sukcesem, na zaproszenie (aplikację konkursową) odpowiedziało ponad 3 tys osób, składając za pośrednictwem internetu życzenia kultowej postaci.

Współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego

Dla Urządu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – Departamentu Funduszy Europejskich opracowaliśmy „Koncepcję kampanii informacyjnej dla nowej usługi dostępnejw Punktach Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Małopolsce, polegającej na wsparciu beneficjentów Programów Operacyjnych NSS w rozliczaniu wniosków o płatność”. Nasza koncepcja stanowi podstawę do opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu

Stawiamy na wymianę domów wakacyjnych z Key2Vacation.eu!

|kwiecień 2011
Dla właściciela serwisu wymiany domów wakacyjnych key2vacation.eu opracowaliśmy i wdrażamy kompleksową kampanię promocyjną i reklamową. Do naszych obowiązków należy reklama i promocja serwisu w Google, na Facebooku, a także stworzenie koncepcji klubu „Key2Vacation”, skierowanego do wszystkich europejczyków, którzy chcieliby uczestniczyć w programie wymiany domów wakacyjnych.

Istoty ciemności z TravelBrain.pl

W ramach współpracy z Wydawnictwem Łyński Kamień promujemy na Facebooku drugą część kultowej sagi „Kroniki Obdarzonych”

Stary Sącz i Lewocza – karpackie miasteczka z klimatem

|maj 2011
“Stary Sącz i Lewocza – karpackie miasteczka z klimatem” – to nasze nowe wyzwanie promocyjne. Wygraliśmy konkurs na koncepcje promocyjną projektu, od maja do końca września tego roku będziemy dbać o to, by te dwa urocze miasteczka były pełne turystów. Trzymajcie kciuki 🙂

Konkurs GoPlanet.pl na Facebooku! Ktoś pojedzie do Indii i Nepalu.

| marzec 2011
W serwisie internetowym GoPlanet.pl ruszył konkurs skierowany do wszystkich, którzy z podróży przywieźli – prócz wspomnień – praktyczne informacje na temat odwiedzonych miejsc.

Rusza 8. Festiwal Podróżników Trzy Żywioły w Krakowie

|marzec 2011
W dniach od 11 do 13 marca 2011 roku, w Krakowie odbędzie się jedna z największych imprez podróżniczych w Polsce- 8. edycja Festiwalu Podróżników Trzy Żywioły. Agencja TravelBrain.pl tradycyjnie już współorganizuje imprezę.

GoPlanet.pl – sprawdzone podróże.

|grudzień 2010
W Internecie pojawił się nowy, rekomendacyjny wortal dla turystów i podróżników. „GoPlanet.pl – sprawdzone podróże” – to serwis internetowy dla wszystkich, którzy cenią sobie sprawdzoną wiedzę o atrakcyjnych miejscach, a także rady osób, które wróciły z podróży i mają najświeższe, zweryfikowane informacje. TravelBrain.pl zajmie się komplaksową promocją serwisu, działaniami PR i promocją w sieciach społecznościowych.

Red Rubin pod naszą opieką

|grudzień 2010
Na Facebooku dbamy o dobre imię i sukces promocyjny sieci salonów z piękną biżuterią – Red Rubin. Na potrzeby kontraktu promocyjnego stworzyliśmy aplikację konkursową, w którą w ciągu miesiąca zagrało 12 tys osób! 8 tys z nich zostało fanami Red Rubin! Zobaczcie sami.

Piotr Trybalski na „Forum Funduszy Europejskich”

|październik 2010
Podczas tegorocznej edycji Forum Funduszy Europejskich, Piotr Trybalski z TravelBrain.pl poprowadził prezentację na temat dobrych zwyczajów w promocji atrakcji turystycznych i turystyki w Internecie.

Trójstyk – trzy razy więcej możliwości!

|sierpień 2010
Stworzyliśmy koncepcję marketingową nowego regionu turystycznego na granicy Polski, Czech i Słowacji. Do tego opracowaliśmy kompletną identyfikację wizualną regionu – logo, slogan i druki firmowe.

Ile jest w Tobie Brytyjczyka?

| 7 października 2010
Dla VisitBritain opracowaliśmy założenia i wyprodukowaliśmy aplikację na platformę Facebook, pozwalającą na sprawdzenie własnego UK ID czyli odpowiedzenia na pytanie – ile jest w Tobie Brytyjczyka… Sprawdź się!

TravelBrain.pl współorganizatorem kolejnej edycji Festiwalu Podróżników Trzy Żywioły

| sierpień 2010
Zapowiada się największa plenerowa impreza podróżnicza w Polsce. Od 3 do 5 września 2010, do największej, górskiej twierdzy Europy w Srebrnej Górze zjadą podróżnicy, globtroterzy i eksploratorzy świata m.in. z Polski i Czech. Będzie okazja aby zobaczyć i posłuchać niesamowitych opowieści z podróży, porozmawiać z globtroterami, zatańczyć; zapłonie ognisko, zaskwierczą kiełbaski i zabulgocze zimne piwo. W licznych konkursach, organizowanych w czasie imprezy będzie można wygrać wiele nagród. Jeden z uczestników festiwalu wyjedzie ze Srebrnej Góry z biletem lotniczym w dowolne miejsce świata.

Być jak Robin Hood…

| 19 maja 2010
Opracowaliśmy założenia konkursu „Być jak Robin Hood” (13.05-16.06.2010). Jest on elementem kampanii prowadzonej przez VisitBritain we współpracy z dystrybutorem (Universal Pictures) i wiąże się z premierą filmu “Robin Hood” w Polsce (14 maja). Ekranizacja Ridley’a Scott’a to kolejna okazja, by zaprosić turystów i podróżników do odkrycia Wielkiej Brytanii – tym razem szlakiem wiodącym m.in. przez legendarny las Sherwood.

Promujemy Wielką Brytanię w Polsce!

| 1 kwietnia 2010
Agencja TravelBrain.pl podpisała umowę z VisitBritain – brytyjską organizacją zajmującą się promocją Wielkiej Brytanii na świecie. Od 1 kwietnia 2010, TravelBrain.pl rozpoczęła kompleksową obsługę organizacji VisitBritain w zakresie działań public relations w Polsce. W zakres obowiązków agencji wchodzi m.in.: prowadzenie press roomu, koordynacja wyjazdów dziennikarskich, redakcja informacji prasowych oraz newsletterów. TravelBrain.pl wspiera VisitBritain również w ramach realizacji kampanii B2B, eventów B2C oraz zajmuje się działaniami e-pr ze szczególnym uwzględnieniem aktywności obejmujących internet i social media.

Agencja TravelBrain.pl współorganizatorem 7. Edycji Festiwalu Podróżników Trzy Żywioły.
Travelbrain.pl

| marzec 2010
Tegoroczna edycja jednego z największych w Polsce festiwali podróżników ma nowego współorganizatora. Agencja TravelBrain.pl dołączyła do Nowohuckiego Centrum Kultury, Onet.pl i Klubu Podróżników Trzy Żywioły i odpowiada za kompleksową obsługę marketingową wydarzenia. Impreza odbędzie się w dniach od 12 do 14 marca 2010 r.

Rozpoczęliśmy promocję w sieciach społecznościowych programu „Bezpieczny skipass”

| 22 lutego 2010
Rusiń-Ski w Bukowinie Tatrzańskiej  jest pierwszą w Polsce stacją narciarską, która wraz z towarzystwem ubezpieczeń AXA uruchamia nowatorską ofertę dla narciarzy: ubezpieczenie w cenie karnetu. Ten pionierski na skalę Polski projekt będzie realizowany od początku ferii zimowych, które w Małopolsce rozpoczęły się 18 stycznia 2010 r.

Uruchomiliśmy ogólnopolską akcję społeczną „Żyj z głową. W kasku”

| 5 stycznia 2010
Ruszyła ogólnopolska akcja społeczna „Żyj z głową. W kasku”, która promuje bezpieczne i odpowiedzialne uprawianie tych dyscyplin sportu, przy których zalecane jest używanie kasku (narciarstwo, snowboard, rower).  Akcję spierają m.in. GOPR, PZN oraz ludzie świata sportu i show biznesu.