Audyt stron internetowych

Na polskim rynku internetowym działa setki firm tworzących strony i serwisy internetowe, CMS-y do zarządzania ich treścią, oferujących usługi informatyczne wspierające system CRM (system relacji z klientami).  Niestety, nie wszyscy wiedzą jaka filozofia powinna rządzić serwisami prezentującymi treści turystyczne, ofertę rezerwacji i zakupu usług turystycznych czy wizytówek firm z branży turystycznej. Travelbrain.pl skupia fachowców, którzy stworzyli dziesiątki dobrych serwisów turystycznych, przeanalizowali setki makiet i prototypów stron WWW.

Dlatego chcemy pomóc Państwu odpowiedzieć na pytanie: czy cele, które postawiliście Państwo przez swoim serwis internetowy można zrealizować na jego stronach. Innymi słowy: czy serwis jest i w jakim stopniu użyteczny dla klienta, a co za tym idzie czy spełnia założenia biznesowe? Na ile jego konstrukcja jest przyjazna i zgodna ze standardami budowy serwisów internetowych?

W ramach badania zostanie wykonana:

  • analiza projektu funkcjonalnego i struktury serwisu (działy, sekcje etc)
  • analiza poruszania się po serwisie (czy i jak można dotrzeć do jego części, najważniejszych działów)
  • analiza potencjału konwersji sprzedaży (czy konstrukcja i technologia serwisu ułatwia zakup/dokonanie rezerwacji)
  • analiza zasobów treści serwisu umożliwiająca spełnienie założeń jakie stoją przed serwisem
  • analiza sposobów prezentacji najważniejszych treści serwisu i ich ekspozycja
  • analiza grafiki serwisu

Przed analizą usability przeprowadzimy z Państwem rozmowę mająca na celu ustalenie celów jakie właściciel stawia przed serwisem.

Efektem analizy będzie dokument prezentujący ocenę serwisu i zestaw niezbędnych zmian w serwisie.
Oferujemy zarówno samą analizę jak i analizę wraz z wdrożeniem zmian niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Państwa serwisu.

Więcej informacji, kontakt, kliknij!