Internetowy mediaplan

Przygotowanie odpowiedniego planu reklamowego, wybranie odpowiedniego czasu, właściwych mediów czy odpowiednich serwisów internetowych, w których mają być przeprowadzone działania reklamowe  to zasadnicze elementy dobrze przygotowanej strategii reklamowej firmy turystycznej. W Travelbrain.pl od blisko 12 lat pracujemy różnymi serwisami i portalami internetowymi, znamy ich słabe i mocne strony, wiemy jak skonstruować skuteczną i ekonomicznie efektywną kampanie reklamową.

W ramach oferty Przygotujemy dla Państwa:

  • Analizę Państwa dotychczasowej aktywności reklamowej w Internecie, jej słabych i mocnych stron
  • Analizę ruchu (skąd przychodzą Państwa klienci?)
  • Analizę Państwa potrzeb reklamowych (potrzeba kampanii zasięgowej czy skierowanej do konkretnych grup docelowych kampanii dedykowanych?)
  • Propozycję serwisów, stron internetowych, na których powinna ukazać się reklama
  • Logiczny media plan – kalendarium działań reklamowych.

Travelbrain.pl współpracuje z grafikami i copywriterami, który bardzo dobrze odnajdują się w stylistyce turystyczno – podróżniczej. Oferujemy Państwu kompleksowe rozwiązania, w tym pomysł i przygotowanie wszelkich kreacji reklamowych.

Więcej informacji, kontakt, kliknij!

Wybrane realizacje:

Klient: Key2Vacation.eu, marzec 2011/kwiecień2011
Zadanie
: Media plan reklamowy na start serwisu (rejestracja osób)
Realizacja:dla klienta przygotowaliśmy media plan promocji startu serwisu. Celem działania było zdobycie jak największej ilości osób, które chciałyby dołączyć do systemy domów wakacyjnych. Kampania kierowana było wyłącznie do mieszkańców Europy Zachodniej. W ciągu dwóch miesięcy udało nam się pozyskać 5 tysięcy osób. Wykorzystywaliśmy wyłącznie narzędzia reklamowe w modelu CPC.

Klient: Stary Sącz  i Lewocza, maj2011 – wrzesień 2011
Zadanie
: Media plan reklamowy projektu
Realizacja:w ramach projektu „Stary Sącz i Lewocza – karpackie miasteczka z klimatem” opracowaliśmy media plan reklamowy obejmujący prasę lokalną, dodatki turystyczne dzienników, turystyczne fora interntowe, działania reklamowe w wyszukiwarce Google oraz na Facebooku. Do tego wsparcie w postaci narzędzi BTL-owych o raz promocję bezpośrednią w ramach imprez kulturalnych organizowanych latem w Starym Sączu i Lewoczy

Klient: Thermal park Bešeňová, grudzień 2008/styczeń 2009
Zadanie
: Media plan promocji zimowej
Realizacja: dla klienta przygotowaliśmy mediaplan obejmujący reklamę w internetowych serwisach narciarskich i lifestylowych serwisach dla kobiet.  Do tego wykonaliśmy kreacje reklamowe (bannery, elementy serwisów specjalnych i branding serwisów sponsorowanych) oraz stworzyliśmy materiały do działań PR (teksty o atrakcjach Thermal park Bešeňová)
W maju 2009 klient zlecił nam przygotowanie materiału wideo promującego atrakcje ośrodka – do publikacji w Internecie