Media relations

W ramach usługi oferujemy stałą i efektywną budowę relacji Państwa marki lub produktu z mediami (dziennikarzami) oraz monitoring doniesień medialnych dotyczących Państwa aktywności:

  • przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych do wybranych grup mediów/dziennikarzy
  • przygotowywanie copy newsletterów, mailingów, zaproszeń, artykułów sponsorowanych i reklamowych, treści firmowych serwisów internetowych
  • organizowanie spotkań z mediami, konferencji i spotkań one2one
  • przygotowywanie dedykowanych list mediów, VIP-ów dla wybranych projektów
  • aktywności media relations w sieciach społecznościowych
  • organizowanie road shows, study tours and outdoor media events
  • prowadzenie press roomów
  • występowanie w roli rzecznika prasowego, reprezentanta mediowego
  • monitoring – krajowych i zagranicznych mediów
  • internet monitoring (portale, wortale, blogi, grupy, serwisy społecznościowe)
  • analiza ilościowa i jakościowa doniesień prasowych
  • przygotowywanie dedykowanych baz danych mediów i dziennikarzy

Wybrane realizacje:

Dla naszego klienta VisitBritain – brytyjskiej organizacji zajmującej się promocją Wielkiej Brytanii na świecie – prowadzimy w roku 2010 kompleksowe działania z zakresu media relations, dbając o stały kontakt z dziennikarzami i mediami.

przygotowywanie i i dystrybucja informacji prasowych do wybranych grup mediów/dziennikarzy

przygotowywanie copy newsletterów, mailingów, zaproszeń, artykułów sponsorowanych i reklamowych, treści firmowych serwisów internetowych

organizowanie spotkań z mediami, konferencji i spotkań one2one

przygotowywanie dedykowanych list mediów, VIP-ów dla wybranych projektów

aktywności media relations w sieciach społecznościowych

organizowanie road shows, study tours and outdoor media events

prowadzenie press roomów

występowanie w roli rzecznika prasowego, reprezentanta mediowego