Organizacja wydarzeń internetowych

Internet event marketing czyli wydarzenia i internetowe akcje promocyjne to świetny sposób aby zainteresować internautów produktem i usługami turystycznymi. Organizując konkursy internetowe i promocje sprzedaży internauci w sposób nienachalny, oparty na zdrowych emocjach współrywalizacji i zabawy zapoznają się z Państwa ofertą.

Koszt dotarcia w ramach tego typu akcji jest zazwyczaj niższy niż w przypadku klasycznej reklamy. Tutaj liczy się pomysł i sprawna realizacja.  Internet event marketing to świetny sposób na wsparcie klasycznych narzędzie reklamowych, które Państwo wykorzystujecie. Jest także skutecznym sposobem wspierającym akcje promocyjne i eventy czy kampanie reklamowe realizowane w innych mediach (prasie, telewizji, radiu)

W ramach oferty przygotowujemy  kompleksowe plany działań:

  • konkursy internetowe, także z wykorzystaniem blogosfery i forów internetowych
  • internetowe akcje społeczne
  • quizy i zabawy oparte na narzędziach wykorzystywanych przez serwisy społecznościowe (m.in. Facebook, Nasza Klasa)
  • akcje wspierające wydarzenia realizowane w innych mediach

Travelbrain.pl może dla Państwa przygotować jedynie pomysł na wydarzenie jak i zaplanować je oraz przeprowadzić w Internecie.

Wybrane realizacje:

  • Akcja Społeczna „Żyj z głową. W kasku” – zorganizowaliśmy akcję promująca bezpieczne uprawianie sportów zimowych w kaskach. W ramach działania powstał serwis internetowy http://wKasku.pl. Do akcji zaprosiliśmy ludzi sportu (m.im.  Mateusz Ligocki, Andrzej Osuchowski, Artur Haber) i show businessu (m.in. Natalia Kukulska, Kinga Rusin, Beata Sadowska). Patronat nad akcją objął m.in.  GOPR, PZPN, portal Onet.pl, Plejada.pl, SkiPanorama.pl.

W ramach współpracy z portalem Internetowym Onet.pl zrealizowaliśmy akcje:

  • SkiExpert (2004-2007) – akcje promujące bezpieczne narciarstwo. W ramach akcji powstał serwis internetowy Skiexpert.onet.pl oraz odbyły się spotkania z ekspertami narciarstwa w sklepach sportowych Intersport i Decathlon. W internecie odbywały się liczne konkursy promujące partnerów akcji (ośrodki turystyczne, stacje narciarskie, firmy ubezpieczeniowe, producentów sprzętu narciarskiego). Powstało specjalne forum, na którym eksperci doradzali na temat doboru sprzętu, wyboru ośrodków narciarskich, ubezpieczeń narciarskich.
  • Bezpieczna Woda (2004-2006) – akcja promująca bezpieczne uprawianie sportów wodnych. W ramach akcji powstał serwis Bezpiecznawoda.onet.pl oraz odbyły się eventy w ramach targów Wiatr i Woda w Warszawie oraz BoatShow w Łodzi, gdzie odbyły się pokaz ratownicze w specjalnie ustawionych basenach. Dodatkowo powstał cykl filmów o bezpiecznym uprawianiu różnych sportów wodnych. W internecie akcja obejmowała cykl publikacji autorstwa m.in. Mateuszka Kusznierewicza, Doroty Staszewskiej, a także konkursy dla Internautów.  Za realizację akcji, Piotr Trybalski z Travelbrain.pl (wówczas szef działu Podróże w Onet.pl) odebrał nagrodą honorową zarządu WOPR-u „Za szczególna społeczną wrażliwości i nieoceniony wkład w propagowanie bezpieczeństwa nad wodą”