Promocja na Facebook.com – fan page

Agencja TravelBrain.pl oferuje szeroki zakres działań reklamowych i promocyjnych na Facebooku. Polskie strony serwisu odwiedza obecnie ponad 5 mln użytkowników miesięcznie, fenomenalne, interaktywne narzędzie udostępniane przez Facebook są świetnym sposobem na tanią, skuteczną i co najważniejsze – angażującą klientów reklamę. Małe i wielkie firmy korzystają z Facebooka realizując wielkie, zasięgowe kampanie nie wydając przy tym wielkich pieniędzy.

Oferujemy kompleksową obsługę Państwa aktywności na platformie Facebook.

W ramach oferty gwarantujemy:

  1. Opracowanie koncepcji, strategii aktywności na Facebook.com
  2. Stworzenie fan page firmy lub/i wydarzenia
  3. Stworzenie dedykowanych zakładek/sekcji w ramach fan page z wykorzystaniem Facebook Markup Language (przygotowanie zakładek, opracowanie graficzne, opracowanie kodu html, integracja z Facbookiem, konfiguracja zakładki startowej )
  4. Stworzenie kalendarium wydarzeń/sekcji imprez
  5. Stworzenie quizów i aplikacji, z wykorzystaniem narzędzi Facebook, promujących produkty/wydarzenia
  6. Stworzenie aplikacji dedykowanych dla Firmy, programowanych niezależnie od narzędzi Facebook
  7. Stworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku
  8. Organizację konkursów i akcji promocyjnych (w zakresie zgodnie z regulaminem Facebook)

Zapraszamy do kontaktu i przesłania zapytania o ofertę

Wybrane realizacje:

Dotychczas stworzyliśmy i efektywnie prowadziliśmy działania na Facebook m.in. dla VisitBritain.pl, austria.info, Tyrolu w Austrii, Festiwalu Podróżników Trzy Żywioły, ośrodka narciarskiego Rusiń – Ski, akcji społecznej „Żyj z głową. W kasku”,GoPlanet.pl, SkiPanorama.pl, adidas Football Challenge, Reebok University, Reebok, Kubuś, Red Rubin, Twierdzy Srebrna Góra, Lubelli, serii książek „Kroniki Obdarzonych”, Starego Sącza i Lewoczy, marki Bergson.

Ostatnio wdrożone aplikacje:

Aplikacja konkursowa „Wypieczona domówka”. Aplikacja uruchomiona dla Paluszków Lubella, konkurs miał na celu wyłonienie pomysłodawcy najlepszej prywatki (domówki). W wyniku akcji promocyjnej nowy profil został zasilony liczbą 7 000 fanów.

Aplikacja konkursowa „Zima w Tyrolu”. Aplikacja uruchomiona dla regionu Tyrol w Austrii, pozwalająca na zbieranie haseł reklamowych dla regionu. W ramach konkursu udało się uzyskać 4 000 nowych fanów, z których 90% pozostała po zakończeniu akcji promocyjnej.

Aplikacja „Zimowy Rabat”. Aplikacja uruchomiona dla marki Bergson, pozwalająca na pobieranie specjalnego kuponu rabatowego, do realizacji w sieci sklepów Bergson.

Aplikacja „Świąteczna kartka od Kubusia”. Aplikacja uruchomiona dla Marki kubuś, pozwalająca wysyłać specjalne kartki świąteczne dla najbliższych.

Aplikacja „Austria w Sopocie”. Aplikacja uruchomiona dla promocji Austrii w Polsce, na zamówienie Austria.info – konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcie zrobione w ramach promocji Austrii na sopockich plażach.

Aplikacja „Złóż życzenia Kubusiowi”. Aplikacja uruchomiona dla jednej z najpopularniejszych marek na polskim rynku – soku KUBUŚ. W ciągu jednego dnia użytkownicy aplikacji mieli za zadanie złożyć życzenia imieninowe Kubusiowi, a potem głosować na te najlepsze. W konkursie wzięło udział 3 tys osób.

Aplikacja „Ile jest w Tobie Brytyjczyka?”. Dedykowana aplikacja, stworzona na potrzeby promocji Wielkiej Brytanii w Polsce, oceniająca „brytyjskość” uczestników zabawy i porównująca ich wynik do „brytyjskości” znanych osób ze świata kultury, sztuki i polityki.

Aplikacja „Wygraj pierścionek z brylantem”. Aplikacja stworzona dla firmy jubilerskiej Red Rubin. Zadanie polegało na oszlifowaniu diamentu tak by powstał z niego brylant. Każda zaproszona przez gracza osoba to jeden szlif (oszlifowanie jednego diamentu wymaga aż 52 szlify). Zwycięzca wygrał pierścionek z brylantem. W grze udział wzięło 12 tys osób.