Promocja w sieciach społecznościowych

Internet przyniósł prawdziwą rewolucję w komunikacji pomiędzy turystami i… turystami. W erze tysięcy podróżniczych blogów, turystycznych serwisów społecznościowych i UGC (usergenerated content – serwisy, w których treści umieszczane są przez internatów – np. zdjęcia, wideo, teksty) czy forów dyskusyjnych o podróżowaniu wartość informacji przekazywanej przez turystę innemu turyście urosła do rangi wyroczni, którą kierują się planujący wypoczynek internauci.

Sieci społecznościowe to świetne miejsce zarówno dla własnych działań promocyjnych firm turystycznych jak i miejsce gdzie na bieżąco można badać nastawienie podróżujących internatów do produktów i usług, które Państwo oferujcie.

W ramach działań opartych na serwisach społecznościowych oferujemy:

  • utworzenie profili i prowadzenie akcji promocyjnych na profilach Państwa firm/produktów  założonych na Nasza Klasa, Facebook, YouTube.com, Blip.pl, Twitter.com
  • zarządzanie istniejącymi profilami w serwisach społecznościowych
  • publikację artykułów sponsorowanych w na blogach podróżniczych i o tematyce turystycznej (m.in. Geoblog.pl, Blog.pl)
  • prowadzenie akcji promocyjnych na serwisach mikro blogowych (Blip.pl, Twitter.com)
  • działania pozycjonujące na forach dyskusyjnych o turystyce i podróżowaniu oparte o narzędzia marketingu szeptanego/buzz marketingu
  • opracowanie koncepcji i budowa własnych społeczności, opartych o usługi/produkty oferowane przez Państwa firmę

Więcej informacji, kontakt, kliknij!

Wybrane realizacje:

Klient: Klub Podróżników Trzy Żywioły, kwiecień 2009
Zadanie
: Opracowanie koncepcji i prowadzenie profili w serwisach społecznościowych
Realizacja: W serwisach społecznościowych Facebook, Nasza Klasa, YouTube stworzyliśmy profile Klubu i organizowanego przez Klub, jednego z największych w Polsce festiwali podróżniczych „Trzy Żywioły”. Kolejnym celem jest integracja osób zainteresowanych tematyką podróżniczą w ramach założonych profili.